En stykk helvoksbehandling, takk

nakneharloseUndertøysprodusenten Pierre Robert reklamerer for herretruser i mediene for tida, og modellmennene de bruker er fullstendig hårløse. Det er mulig  reklamemakerne har fjernet alle hårene i Photoshop, la oss håpe det for mennenes skyld, nærstudier viser at også lårene deres ser ut som de er fikset på, det er jo helt vanlig praksis.

Det er vel moderne med hårløse menn for tida da, men Meland-bloggen er gammeldags, og hever øyebrynene av alle teenager-guttene i Oslo som på grunn av våren i større og større grad går med glattbarbert brystkasse og dyp utringning.

Det er til å holde ut selvsagt, men litt irriterende. Kanskje jeg skal ringe en trendanalytiker slik at jeg kan lage en sak om at buskete øyebryn og hår på kæssa er inn igjen? Da kunne i hvet fall Meland-bloggen slippe å irritere seg over slike uvesentligheter og begynne å tenke på web 3.0 eller muligens situasjonen i Somalia igjen.

Vedlegg 1: Nærstudie av lår

narbilde

5 kommentarer

Filed under Uncategorized

5 responses to “En stykk helvoksbehandling, takk

  1. Kan du lage en sak om at det er moderne med hår på ryggen?

  2. Takk for tipset Thlom! Det ER moderne, og det SKAL jeg gjøre. Sjekk ut Rooger Moore i James Bond. Hår på ryggen. Kom ikke her og si at han ikke er hipp. Han er hipp.

  3. Cassanders

    Jeg kan vel strengt tatt ikke svare for andre enn meg selv, men har likevel en følelse av at de fleste menn i likhet med meg i grunnen bryr seg doodley squat om f.eks et knippe Pierre Robert menn i firefarget glanset offset, er hårløse, er vokset, eller er photoshoppet til legio.
    Jeg finner det til og med ganske fornøyelig når åpenbart idealiserte menn frontes med slagordet: «Fit for reality» :-)

    Cassanders
    In Cod we trust

  4. De er faktisk litt skumle….
    Kanskje jeg skulle prøve på mannen her i huset og se om jeg likte resultatet? :D

  5. Tviler på at lårene er fikset på. De er jo ikke spesielt store eller muskuløse.
    Jeg ser problemstillingen din, men hvorfor skal det være problematisk for deg at andre barberer kroppshår? Det er som at jeg skal si at du provoserer meg fordi jeg ikke liker ansiktet ditt.

Legg igjen en kommentar

