Meland står fram som medlem i Bilderberggruppen

bilderberg

Pressemelding:

Som første journalist i Norge innrømmer Meland at Rockefeller betaler lønna hennes  (Det er de som finansierer hele Dagbladet), Rotschild bekoster den ressurskrevende bloggen og kåken er egentlig en front for Bilderberggruppen. Meland Konsernet forsøker å fremstå som low scale, men er egentlig et av verdens mektigste konserner.

Dermed må vi bare innrømme at ja, vi er en del av New World Order. Meland Konsernet og Rummie har begge to investert i aksjer i foretak som nå tjener fett på svineinfluensavaksinen. Meland er også styreleder i Baxter, firmaet som produserer vaksinen.

Det var derfor Meland Gruppen fikk skrevet denne artikkelen om svineinfluensaen i Dagbladet her om dagen. Det vi ønsker å oppnå er at flest mulig tar vaksinen. De chem trail-greiene vi har drevet med noen år nå funker ikke så bra som vi håpet.

Men nå er vi avslørt. Nyhetsspeilet har i dag en lang artikkel om dette. Vi har ikke noe annet valg enn å krype til korset.

PS: Årsaken til at vi innrømmer dette nå er at vi er i endetiden. Sjekket Mayakalenderen i det siste, eller? Vi stikker nå til den hemmelige bunkersen vi i Gruppa har laget til oss selv. Og nei, sårri, du får ikke bli med. Øl og smågodt-beholdning fram til 2021.  Planlegger å se True Love sammen med Jens og Hillary i kveld.  Over og ut.

39 kommentarer

Filed under Uncategorized

39 responses to “Meland står fram som medlem i Bilderberggruppen

  1. haha…fantastisk bra.

    Bra du kom ut av skapet til sist. ;)

  2. Sprudlum

    Jeg fulgte lenken til Nyhetsspeilet, og fikk oppleve det hele for første gang. Den omtalte artikkelen viste seg å være en såpass stor språklig utfordring at jeg ga opp etter en stund.

    Av det jeg fikk med meg, var at forfatteren (f.1950) ikke hadde vært borti ordet ‘konspirasjonsteori’ før 2001. Før eller siden støter han nok på ‘overkompensering’ også..

    Ellers merket jeg meg at forfatteren ikke er aldeles upåvirket av de konspirasjonene han så inntrengende analyserer. Bilderberggruppen har – gjennom sitt agentapparat Meland Konsernet – tydelig skjøvet Nyhetsspeilets ortografiske praksis i retning særskriving.

    To ikke helt tilfeldig valgte eksempler : «svine influensa» og «historie bøkene».

    Om den store leder skulle gi helt etter for presset fra påvirkningsagenter fra konspirative grupper, formoder jeg at en ny vil tre besluttsomt frem og føre kampen videre.

  3. D.B. Gollum

    Du greide selvsagt ikke annet enn å gjøre narr av nyhetsspeilet. En taktikk som fungerer dårlig i lengden.
    Hvorfor setter du deg ikke ned og skriver en seriøs artikkel som avslører disse såkallte konspirasjons-»teoriene», og hva de nøyaktig lyver om?
    Jeg vedder på at du nemlig ikke greier.

    Hva vil du si til dette sitatet fra noe Rockefeller har sagt?
    »For more than a century, ideological extremists at either end of the political spectrum have seized upon well-publicized incidents to attack the Rockefeller family for the inordinate influence they claim we wield over American political and economic institutions. Some even believe we are part of a secret cabal working against the best interests of the United States, characterizing my family and me as ‘internationalists’ and of conspiring with others around the world to build a more integrated global political and economic structure — one world, if you will»

    Få høre nå Meland..

  4. Humor, Gollum, humor. Se her: http://no.wikipedia.org/wiki/Humor

    Men ok. Ikke bare skal vi alle være livredde for Rockefeller, chemtrails, sparepærer, influensavaksine eller at Månen er en hul kampplanet av titanium, vi skal være potte sure også.

  5. Audun Ulshagen

    Skjønte du egentlig sitatet du postet, D.B Gollum?

    For more than a century, ideological extremists at either end of the political spectrum have seized upon well-publicized incidents to attack the Rockefeller family for the inordinate influence they claim we wield over American political and economic institutions.
    Some even believe we are part of a secret cabal working against the best interests of the United States, characterizing my family and me as ‘internationalists’ and of conspiring with others around the world to build a more integrated global political and economic structure — one world, if you will”

    Det er sant, fordi han her hevder det bare er «påstander», «angrep» og «tro»?

  6. På vegne av NWO Norge kan jeg avkrefte at Astrid Meland er medlem hos oss.

    Dog er det mulig at hun er tilknyttet organisasjonen under dekknavn – vi har mange fotsoldater i norske medier.

    Det kan også hende at hun har blitt rekruttert til en falsk NWO-organisasjon.

  7. Dette var sånn litt morsomt. Ikke så fryktelig, men sånn litt.

  8. johncons

    For å ta mer om konspirasjonsteorier, så viser Michael Jackson djeveltegn, med armene sine, i bildet lengre ned på bloggen din.

    Det er de som styrer verden, djeveldyrkere med utgangspunkt i gammel egyptisk religion, vil jeg si.

    Noe sånt.

    Og hva driver malteserordenen/johanitterordenen med i Norge?

    http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/08/her-kan-vi-se-at-slekta-til-christell.html

    Jeg har lest at disse står bak Blackwater, osv.

    Hva gjør de i Norge?

    Hvordan kan det ha seg at jeg har de i slekta, uten at jeg visste om det?

    Bare forslag til andre ting å skrive om.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  9. Ripsskog

    Wow! Du har blitt ribsskoget en gang til.

  10. johncons

    Og som man kan se så blir jeg utsatt for noe som virker som organisert trakassering, på nettet.

    Jeg blir mobbet som om jeg skulle vært Finn Kalvik, uansett hvor jeg skriver.

    Det er en krig mot norske/blonde, vil jeg si, fra sionistene/kabalistene, eller hva det kan være.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  11. Jølsrud

    «Det er en krig mot norske/blonde, vil jeg si, fra sionistene/kabalistene, eller hva det kan være.»

    Hva faen? Går ut ifra at du er en konspirasjonsteorifanatiker og at du ikke er helt vel bevart. Og hva i all verden har Finn Kalvik med dette å gjøre? Mitt tips til deg er å oppsøke hjelp umiddelbart.

  12. johncons

    Har du ikke sett Finn Kalvik-nyhetene på Åpen Post?

    Det er organisert mobbing av de nordiske folka, sånn som jeg ser det, av de med sørligere bakgrunn.

    I forbindelse med noe gammel egyptisk religion osv.

    Hvorfor tjener blonde damer i Storbritannia 40.000 mindre i gjennomsnitt, enn sine mørkhårede søstre?

    Hvor kommer blondinnevitsene fra?

    Hvorfor fikk Finn Kalvik null poeng i Melodi Grand Pric, i 1981, når BBC sa at den sangen burde ha vunnet konkurransen?

    Det nytter vel ikke å være helt alvorlig, når man diskuterer dette, men likevel, jeg har hatt statestikk som fag på høyskole, og 40.000 i forskjell mellom mørkhårede og lyshårde damer, i årslønn, det er en for stor forskjell, til at det kan være tilfeldig, etter det jeg lærte i faget statestikk, på HiO.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  13. johncons

    Her er også noen linker forresten:

    En av sionismens fedre, Moses Hess, sa at hele historien har vært en kamp mellom den jødiske og den ariske rase, og at den jødiske rase var den overlegne:

    http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/05/her-ser-vi-at-det-fra-jder-sies-at-det.html

    Jeg møtte en ung dame fra Litauen, på byen i Liverpool, som diskriminerer folk som ikke har mørkt hår. Er dette illuministenes/kabalistenes agenda?

    http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/04/erik-met-illuminati-girl-diana-from.html

    Og her står det om at blonde kvinner tjener 4250 pund mindre i året, enn brunetter, i året, i Storbritannia:

    ‘Blonde-haired women earn less than brunettes
    Women with brunette hair earn on average £4,250 more a year than those who are blonde, research suggests.’

    http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutthat/2483795/Blonde-haired-women-earn-less-than-brunettes.html

  14. Espen

    Krig mot blonde? Det er det dummeste jeg har hørt noensinne. Hvorfor i alle dager skulle noen erklære krig mot blonde?

    Hadde du hatt det faget på HiO burde du forøvrig vite at det skrive statistikk, ikke statestikk.

  15. Ripsskog

    Det er helt klart en krig mot blonde.

    Jeg overhørte, på Rimi Bjørndal i 2003, at jeg var etterfulgt av noe ‘mafian’.

    Trolig da fordi jeg har blondt hår.

    Se Roald Dahls bok/film ‘Heksene’.

    Så nå får jeg ikke rettighetene mine.

    Og politiet nekter å forklare hva som foregår.

    Selv om jeg har sendt ca. 450 anmeldelser til lensmannen i Svelvik, politiet i Drammen, politiet i Oslo og Merseyside-politiet.

    Likevel nekter de å svare på anmeldelsene og ambassaden i London bare tuller med meg og legger på når jeg ringer.

    Så jeg blir forfulgt av norske og britiske myndigheter, vil jeg si.

    Så sånn er det.

    Med vennlig hilsen

  16. Ribba

    Dette her tolker jeg som online trakassering, æreskrenkelse og drapsforsøk, så jeg sendte en anmeldelse på dere alle til politiet i Oslo. Jeg ønsket dere tiltalt og straffet.

  17. johncons

    Espen,

    jeg skrev en kommentar om det igår, med tre linker, men den står det bare: ‘Din kommentar venter på å modereres.’, på.

    Og at jeg skal lære å skrive statestikk riktig, i statetikk-timene, det er jo bare dumt.

    Det er i norsk-timene man lærer å stave riktig.

    Og det at du henger deg opp i en liten skrivefeil, det betyr bare at du angriper bare for å angripe, og ikke for å ha en meningsfull diskusjon, så du er i krig, kan jeg se da.

    Så du får erklære krig da vet du, sånn som den hederlige skikken var i gamle dager.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  18. Espen

    Jeg har intet behov for å erklære krig mot deg, Erik. Å diskutere med en gal mann kommer man ingen vei med, man risikerer bare å bli dratt inn i vedkommenes galskap.

    Rømte du virkelig landet fordi du OVERHØRTE at du ble forfulgt av ‘noe mafian’? Og du innser ikke at det høres ganske sinnsykt ut selv? Du må virkelig få deg litt selvinnsikt og begynne å se virkeligheten for hva den faktisk er og ikke tro alt og alle er ute etter å ta deg.

    Verden revolverer ikke rundt deg. Det må du snart innse, Erik.

  19. Espen,

    nå gikk du over grensen for en kriminell handling.

    Du kan ikke bare si at noen er gale.

    Det er kriminell trakassering, og du kan bli straffet for det, av domstoler.

    Så jeg ser helst at folk diskuterer sak, og ikke kommer med personangrep.

    Dette er et velkjent tema, det har flere navn.

    Blant annet ‘å diskutere sak og ikke person’, og ‘å ta ballen og ikke mannen’.

    Men jeg skjønner det, at i vår moderne tid, når Gud og hvermann er på internett, så er det mange som ikke har lært seg spillereglene, i debatter.

    Men da kan jeg komme med en liten oppfordring om det.

    Da jeg fikk meg internett i 1996, så leste jeg om ‘nettiquette’, altså oppføsel på nettet, men dette virker det som at har gått i glemmeboka, hos den oppvoksende generasjon.

    Så jeg oppfordrer de som leser dette, til å huske å oppføre seg ordenltig og høflig mot folk, også på internett.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  20. Espen

    Men Erik, du oppfører deg jo ikke høflig mot folk. Jeg har lest litt i bloggen din og der kaller du folk hurper[1], du sier du skal drepe folk[2], og du legger ut folks fulle navn og logger uten at de ønsker det[3]. Føler du at du følger norsk lov eller nettiquetten du så varmt omtaler/omfavner? Jeg syntes ikke det.

    Du må gå litt i deg selv også, Erik. Du skriver på bloggen nå at jeg har kommet med drapstrusler? Det er virkelig heller ikke sant.

    Er det ikke fint at vi kan diskutere på et forum som dette uten at du kan moderere kommentarer bare fordi de går litt imot DIN mening om alt? Jeg prøver virkelig ikke å være trakaserende eller nedlatende, men heller objektiv og se ting som det faktisk er.

    Jeg ser forøvrig frem til å høre hva du mener om mitt første spørsmål over om nettiquett. Du følger den jo tydeligvis ikke, men forventer at alle andre gjør det.

    [1]: http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/10/det-er-en-sann-hurpe-som-driver-tuller.html
    [2]: http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/02/patetisk.html
    [3]: http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/05/edison.html

  21. Djisess, hva skal man med søkeordoptimalisering og puppesjokk når man har dette? Det går jo av seg selv, folkens!

  22. Dette er årets beste kommentarfelt!

  23. Jølsrud

    Å herre jemini. Jeg har nå lest litt på bloggen til denne Ribsskog og det er bare helt hinsides.

    For det første har han anmeldt Espen her. Han tolket setningen «verden revolverer ikke rundt deg» som en drapstrussel fordi den inneholdt ordet «revolver». Den eneste måten å tolke dette på er at vi her har med en svært paranoid person å gjøre, og det er åpenbart at han har et sterkt behov for hjelp.

    Ironisk nok klarer han ikke å innse dette selv, og hver gang noen prøver å snakke litt fornuft til han, oppfatter han det som trakasserig, æreskrenkelse og drapstrusler. Og for å toppe det hele så sier han alltid at de som ikke deler hans virkelighetsoppfatning er gale.

    Det går også igjen at han alltid sier folk ikke bare kan kalle han for gal, mens han legger ut om hvordan alt og alle han kjenner er enten gærne, medlemmer av mafiaen, Illuminati eller hva det nå måtte være.

    Selv om dette er veldig underholdende lesning, må jeg også si jeg synes synd på fyren. Han kan umulig ha det bra der han sitter og tror at alt og alle er ute etter’n. Men til tross for dette har han ingen problemer med å legge ut hele adressen sin på bloggen, slik at alle som tilsynelatende er ute etter’n fint kan plukke han ned når de måtte ønske. Hadde han virkelig hatt mafiaen etter seg, hadde han vært borte for lengst.

    Nei, vi får bare håpe at denne fyren får kommet seg til psykolog så fort som mulig og får hjelp til å overkomme disse vrangforestillingene.

  24. Kan det være noen sammenheng mellom endetiden og likekjønnet ekteskap?

  25. For å være føre var, har jeg allerede politianmeldt meg selv for å skrive denne kommentaren.

    Hva jeg egentlig skulle skulle skrive, har jeg glemt. Jeg tror det var noe trakasserende og personangripende. Jeg kommer nok på det.

    Forøvrig misunnelig (og ergo litt sur) på Meland: En selvdrivende blogg må være rene drømmen!

  26. Jeg er forvirret. Er Ribsskog seriøs?? Jeg har ledd meg gjennom hele kommentarfeltet i den tro at Espen ikke forstod spøken, men nå lurer jeg på om spøken er på meg eller Espen. :-/

  27. Jeg tror han er seriøs. Har fått et par mailer i dag som tyder på det.

  28. Jeg må si bloggen hans er ganske fornøyelig lesning, det skal han ha :)

  29. Eirik Ripsskog

    Det er trolig noe krig fra vestlendinger, mot østlendingene da.

    Og Astrid Meland er jo vestlending.

    Stesøstra mi, Christell, er også vestlending og har familie som er i Malteserordenen og Illuminati.

    Bestemor Ingeborg var jo også i Illuminati.

    Så kanskje har Illuminati erklært krig mot østlendingene?

    Vi få se.

    Med vennlig hilsen

    Eirik Ripsskog

  30. Suz

    Hjelp. Hilsen østlending.

  31. observatør

    Jeg har observert Erik en tid nå og han må være splitter pine gal.
    Blant annet mener han at det er brukt menneskekjøtt på Grandiosa, og lurer på hvorfor lik av gamle mennesker er så lette.
    Han har spekulert i det meste og konklusjonen er alltid at mafiaen står bak og den er ute etter ham.
    Men en lurer hele tiden på hvordan samfunnet er blitt og om det et sted finnes hjelp for Erik.
    Hilsen observatør som også har husket på å politimelde seg i forkant slik at Erik slipper det bryderiet.

  32. lulz

    Hvis du nettopp har begynt med lattermiddelet ribsskog finnes det en introduksjon til preparatet her: http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/04/oppsummering-av-hva-som-foregar-in.html

  33. Traklemo

    Jeg er en stor Ribba-fan og jeg kan meg glede meddele at fyren er 100% seriøs og dermed også 100% riv ruskende.

    Så sånn er det.

    Med vennlig hilsen.

    Trond Traklemo.

  34. AM

    Jeg tror mange ikke har tatt seg bryet med å advare Meland mot å besvare Ribsskogs eposter. Han legger jo alt ut på nett, men en nettfør person som Meland burde jo ha kjent til mannens blogg. Når det er sagt har hun jo havnet i godt selskap av blant andre Kokkvold.

    Hva Ribsskog angår er det ikke stort jeg tør å si – jeg vil ikke bli anmeldt av denne mannen. Entusiaster kan imidlertid prøve å skrive kreative søkeord i google som leder til hans blogg. Da tenner han på alle pluggene: «Noen har søkt på «driver Ribsskog med hjemmebrenning?» på google. Jeg har ikke brent annet enn cd plater siden jeg fikk brenner i 1992. En 2x-brenner, var det vel. Av merket REC. Så sånn er det.» Og kommer du over en PC som er tilsluttet stortingets nett, så er du forpliktet til å søke opp hans sider. Intet er jo mer spennende for ham enn å registrere at de folkevalgte sitter og leser om new world order.

  35. Jølsrud

    Jeg har nå lest en god del på bloggen til Ribsskog den siste uka, og jeg kommet fram til at han ikke bare er gal, men også ganske dum og respektløs. For eksempel har jeg hørt om flere som ikke har fått jobb på grunn av at Google-søk på navnet deres fører til Ribsskogs blogg hvor han legger ut om hvordan vedkommende har drevet mafia- og Illuminati-virksomhet. Ingen skal komme å fortelle at Ribsskog er gal, men han har tydeligvis lov til å si alt mulig sinnsykt om alt og alle på bloggen sin.

    En sak jeg la spesielt merke til var hvordan han hadde mottatt en epost en søndag morgen, noe han gjorde en uhyre stor sak ut av. Han mente eposter bare skulle sendes i løpet av «business hours», og å sende epost på søndagsmorgenen kalte han for invadering av folks privatliv. Dette endte selvsagt med at han anmeldte den bedriften det gjaldt. Herregud sier jeg bare. Det er helt utrolig.

  36. Bernt

    Hvorfor er plutselig denne personen tema her? Jeg er ikke interessert i å høre om han, og synes egentlig hele avsporingen burde vært droppet. Det kan tyde på at han liker oppmerksomheten (hvis han i det hele tatt eksisterer), men jeg fatter ikke hvorfor alle skal skrive om han.

  37. Duggurd

    Erik Ribsskog er forelsket i Sigurd Lydersen.

  38. Tiltalt og straffet

    Nå vil Erik Ribsskog ha «gjerningskvinnen (Astrid Meland) tiltalt og straffet».

    http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/11/jeg-fikk-en-e-post-fra-politiet-i.html

Legg igjen en kommentar

