– Dagbladet-journalist (29+) drakk opp trygepengene

VG 2. november 2008 I kveld skal jeg og 1000 andre på valgvake på Grand i Oslo. Det skal visst både være buffet og fludium, og jeg, som går på krykker (og trygd OG liker øl), må passe meg for ikke å falle.

Om jeg tryner kan jeg nemlig risikere å havne med hele meg og pikkpakket mitt på forsida av VG, som andre journalister som snubler og kanskje er litt fulle gjør.

Man trenger åpenbart bare å være journalist, for Truls Svendsen i TV2 som dekket hele forsida til VG her om dagen, har jeg ikke hørt om. Dårlig gjort altså VG.

Jeg skal si til alle jeg møter at jeg jobber i fylkeskommunen (evt. storregion Øst), noe jeg også drømmer om å gjøre.

Legg igjen en kommentar

Filed under Uncategorized

Legg igjen en kommentar

