Ny trend: Skummel sex-sms-terrorisme brer om seg

Nedenfor følger en sms-utveksling mellom en venninne og en  totalt ukjent mann som foregikk i natt.

Søk i telefonkatalogen avslørte mannens navn og bosted, men han er fortsatt ukjent. Internett var til lite hjelp, kun to, uinteressante treff på navnet. Ingenting på nettsamfunn heller.

(NB! Språket dette innlegget er holdt i er upassende, men det er denne gjøken av en sms-terrorist sin skyld.)

Her er referatet:

Melding fra ukjent nummer:Hei! Christian her. Hvem er du? Jeg har lagret nr ditt, kanskje vi har chattet el flørtet på byen engang?

Jeg: Christian?

Han: Ja hvem er du. Jg er 35 og bor i Oslo. Jobber som fotograf. Hvor liker du å gå ut? Er singel og elsker å flørte;-)

Han: Er i flørtehumør i kveld;-) Du da?

Jeg: Skeptisk.

Han: Hehe, men liker du å flørte da?

Jeg: Tenker at dette er noen som tuller med meg. Stemmer det?

Han: Sorry… Har ikke peiling på hvem du er ennå. Kan du hjelpe meg?

Jeg: Hva er jeg lagret som da?

Han: Anita. Har jeg rett? Gi meg noen hint da?

(Her meldte jeg meg først ut av samtalen, men det gjorde IKKE han)

Han: Har du vært på quarten?

Han: Lyst til å flørte eller? har noen frekke fantasier… ;-.

Han: Sovna du eller? Synd…

(Og her begikk jeg den bommerten å la meg overtale av Hilde til å be om hva de frekke fantasiene gikk ut på… Big, big mistake!)

Jeg: Hva går de frekke fantasiene ut på?

Han: Tør du høre det da? Ligger i senga med en KJEMPEstå…;-. Ringer deg gjerne

Jeg: Det passer dårlig. Du får ha det fint, men ikke send flere meldinger.

(Her meldte jeg meg ut for godt, sendte ikke flere svar. Men meldingene bare fortsatte å renne inn.)

Han: Er veldig glad i å kysse og kline:-X Hva med deg? Elsker å bruke tunga også..

Han: Elsker å slikke fitte… Og er god på det  Si fra hvis du er interessert da…:-9

Han: Vil du høre en frekk fantasi eller to?

Han: Vil gjerne fantasere litt hvis du har lyst..  Er kåt.. ;-9

Han: En fantasi: Kanskje du vil suge kuk mens jeg slikker fitte? :-9 Er med på det meste jeg… Har en lang og leken tunge…

Han: Har en KJEMPEkuk… Hvis du er interessert..;-. Drøm søtt da.

(Og med det takket han heldigvis for seg. Klokka 04.36.)

(Legg merke til sms-ubalansen her. Han sendte 16 meldinger, hun seks. Etter det internasjonale sms-regelverket kan man ikke sende flere enn to meldinger på rad om man ikke får svar.)

Meland-bloggen tar opp denne saken med sex-sms’ing bare for å hjelpe leserne og advare mot en farlig ny  utvikling som viser hvor alvorlig det kan bli når feil personer får tak i ny teknologi. På grunnlag av den informasjonen vi har, kan vi fastslå at dette er i ferd med å bre seg som en, ny, skummel sextekno-trend. Sjekk bloggeren Centimenti, som også ble utsatt for sms-terror i natt!. Kommunikasjon via mobiltelefoner og internett bør reguleres strengt.

La meg minne om en annen skummel trend som VG meldte om for en tid tilbake, nemlig sexgnikking på trikken. Og vi så jo hvordan det gikk!

8 kommentarer

Filed under Uncategorized

8 responses to “Ny trend: Skummel sex-sms-terrorisme brer om seg

  1. skummel vet jeg nå ikke, men kvalmende?🙂

  2. Hjelpes! Så vidunderleg!😀

    Kva går det eigentleg av ein slik fyr? Eg har sett fleire dømer på slike meldinger ut av det blå… og det einaste som skremmer meg meir enn karane som sender dei, er kvinnene som går på dei😉

    Nei, SMS skal brukast til poesi og kortprosa det. Det er den einaste forsvarslege bruken.

  3. Vår kvinne gikk ikke på den. Men jeg lurer også veldig på hva som foregår i topplokket på denne fyren. Får man napp noen gang? Jeg har forresten ingenting i mot å bruke sms til hva det måtte være, så lenge mottakeren, eh samtykker.

  4. Vår vertinne skrev: «…jeg lurer også veldig på hva som foregår i topplokket på denne fyren.»

    Eh, ikke så veldig mye?

  5. Jeg får av og til tilsvarende sms’er fra vilt fremmede menn. Syns det er fascinerende at de tror jeg muligens er interessert. Men denne fikk jeg fra en jente. Om en type som også hadde ”KJEMPEkuk”:

    http://cpunktet.no/Innhold/Magasinet/Hilsen_Cecilie/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=398

  6. Fantastisk! Det verste er jo at det kryr av disse folka der ute. Prøv en hvilken som helst chatte-tjeneste og logg deg på med et feminint navn. Det tar ikke lange stunden før noen sender deg en privat melding der de lurer på om du er kåt,og hvilken farge det er på undertøyet ditt.

    Av og til er det noen som skriver kloke ord om mannlig seksualitet og skam og sånt, men jaggu er det en del menn som godt kunne skammet seg litt mer også.

  7. Ja til mer skam! Taste …taste, opprop.no..
    Helt enig her altså, det merkelige er at det antakelig funker. Mer skam på alle!

  8. stupido

    hva betyr dette? er det mulig å gå på den? hva er det man da «går på»?

Legg igjen en kommentar

