Akkurat nå er du den fineste i verden

Du fyller mine tanker med magi.

Hvordan skal jeg si hva jeg tenker?

Eller kanskje helst jeg aller helst skal la bli?

Vil mine spørsmål bli besvart? Jeg klarer ikke sove nå i natt.

Meland Gruppen hører på Dansefot jukeboks, TV-tilbud 02.55 natt til søndag på NRK1.

Din vert er Astrid M.

Meland Konsernet har lagt strategi i kveld. Vi har bestemt oss for å legge Dansefot jukeboks over fra NRK1 og til Meland-bloggen. Her koster det ikke noe å sende inn kommentarer, og alle låtene ligger jo strengt tatt på You Tube uansett. Vi har valgt ut noe av det beste for deg.

Sender en stor klem til kine som blir fem år på onsdag, mormor og morfar.

Sender en hilsen til alle ansatte på kjells markiser.

dårlig liv i østfolddamene i natt. Båtfrik.

HEI! TYPEN HAR SOVNA KOSER MEG MED COGNAG OG MOKKABØNNER. KLEMZ, SISS

Sku bære send ei hælsing tel sussebassen min, ho inger merete på ramberg. jeg e nu vældi gla i dg;-)

NÅ HAR JEG GÅTT TIL SENG. Venter på at min snille man skal komme også. elsker deg Dankert. Og er så glad det ble oss 2. Kyss fra kona di:)

hei hvordan går det med gjengen på averøya sover dere

Danseband i Norge – en kulturanalytisk studie av et uutforsket felt

11 kommentarer

Filed under Uncategorized

11 responses to “Akkurat nå er du den fineste i verden

  1. Av og til får jeg lyst til å gjøre narr av folk som hører på danseband.

    Så kommer jeg på at jeg hører på dette.

  2. OMG, Bjørn. Og dette offentliggjør du på Internett! Jeg liker forresten Vømmøl. Upps, der sa jeg det.

  3. Du er ond! Her er en hit.

    Jeg kan jo alltids si jeg er ironisk om noen prøver å ta meg. Ml-band er det jo, og alt.

  4. Av en eller annen grunn synes dette som en passende andledning for å gå offentlig med hvem jeg digget i oppveksten før Kiss tok meg.

  5. Moderering? Meland du ER virkelig blitt syk!

  6. Øh, jeg vet ikke hvordan jeg skrur den av! Jeg trodde jeg hadde skrudd den av, men nå er den visst kommet på igjen. Sattan.

  7. tthoro

    Ouch, videoene det referes til fra Konsernsjef og Stærk kl 2:02 pm og 2:29 pm er borte fra Youtube («noe mer» og «trumfkort»). Vitebegjæret er nesten uutholdelig – hva var disse bekjennelsene?!?

  8. Problemet er at jeg har glemt det. Kanskje Bjørn husker sin. Jeg kan med stor sikkerhet si at det var veldig dårlige greier.

Legg igjen en kommentar

