Kysset alle snakker om

kyssetEt stort oppslag på TV2.no i dag har tittelen «Kysset alle snakker om». Jeg er fan av kyssing, men dette kysset har jeg ikke hørt om. Og følgelig aldri snakket om.

Jeg, som til daglig jobber i en tabloidavis, har selvsagt ingenting jeg skulle sagt i denne sammenhengen (bortsett fra at jeg i det siste har begynt å se på jobben som en kunstinstallasjon.)

Det er likevel en mulighet til å understreke nok en gang at det må være merkevaresjefen i TV2 som er mest fornøyd med lanseringen av TV2.no.

Jeg liker trash-tv. Problemet til TV2.no er at de bare skriver om sine egne serier, og at omtalen av dem tar uforholdsmessig stor plass på nettstedet. Det kan få en til å lure på om nyhetsprioriteringer overkjøres til fordel for det som egentlig er reklame for egne programmer.

Legg igjen en kommentar

Filed under Uncategorized

Legg igjen en kommentar

