Her har vi forklaringen

På at:

Meland-bloggen  bare har et par – tre lesere.

Innholdet på bloggen er såpass svakt.

Meland Gruppens Konsern Sjef ikke kom inn på journalisthøgskolen.

Meland Gruppen ikke tjener noen penger.

Meland Gruppen er dødsdårlige til å tulle med høyresida selv om konsernet gjerne vil det.

Konsern sjefen er kjedelig.

At hele Meland er en dust.

Desemberbarn henger etter, melder Aftenposten. De har dårligere karakterer helt fram til 10. klasse. I årevis har Meland «feiret» bursdag med senket hode 21. desember. Etter denne avsløringen vil diskrimineringen eksplodere. Vi har ikke noe annet valg enn å gå ut i gatene å demonstrere for avskaffelse av den gregorianske kalenderen.

10 kommentarer

Filed under Uncategorized

10 responses to “Her har vi forklaringen

  1. Mnja, nå har ikke jeg gått 10.klasse, da, men jeg vil jo si at jeg (et desemberbarn) hang veldig godt med, til og med litt foran, helt ut 9.klasse. Så gikk det nok litt nedover i årevis. Men jeg tenkte da jeg leste dette i Aftenposten at jeg egentlig som desemberbarn var litt foran, jeg, da? Vi som er født sånn mot slutten av måneden?

  2. 1) Du er ikke i 10. klasse lenger, du er 29.

    2) Jeg er født i januar. Case closed.

  3. Takk for trøst, Gilhuus. Og det at Baekken er et desemberbarn er egentlig feil. Du må være et januarbarn!

  4. idam

    Noen av de glupeste jeg kjenner er desemberbarn.

  5. Jeg er født i januar, veldig tidlig i januar. Ville bare nevne det.

  6. KOMME HER OG SKRYTE AV SÅNT!!! Jeg tipper du EGENTLIG er født i desember. Åssen er stoda i jødenes kalender, eller hva med muslimenes?

  7. Eg er desemberbarn, og eg er den mest oppegåande personen i Nord-Europa. Så det, så.

  8. 17. desember her.

    Jeg merker en klar oppdeling mellom januar og desember blant de tre leserne dine. Skal vi like godt konkludere med at vinterbarn er de smarteste?

  9. Tenk på hva klimaproblemene kan gjøre med denne en så gang utmerkede kateogorien! En gang var vi smarte vinterbarn, snart er vi teleløsning- og erosjonsbarn. OMG. NÅ skal jeg begynne å engasjere meg i miljøkampen.

  10. Jeg teller fem forskjellige lesere, og jeg er den sjette. Født i januar…

Legg igjen en kommentar

