Jeg har fått et tilbud

StyreForeningen minner på epost til meg om deres neste kurs,  der temaene er regnskapsforståelse, omstilling og styrearbeid.

Et annet tema er:

– Hvem motiverer daglig leder?

God spørsmål. Jeg føler meg demotivert. Skal jeg melde meg på? Flere tema:

Dagens og morgendagens krav.

Hva med kravene i 2021? Jeg ser fram til et kurs som kan fortelle meg mer om dette.

Velkommen til StyreForeningens mest avholdte kurs. Styrearbeid  anno i dag MÅ planlegges, struktureres og gjennomføres på en
ansvarlig måte.

JA DET MÅ DET!

– Debet og kredit forståelse.

Fin for ståelse trengs jo.

Kurset tar utgangspunkt i at virksomheter opplever en verden i endring.

Endrer verden seg? Næh.

Pris pr deltaker er kr 4.950,- inkl kursmateriell og servering, samt  medlemskap i StyreForeningen i 3 mnd. Les mer om den spennende StyreForeningen.

Håper man i tillegg kan få være med i den populære bullshitbingoen dette selskapet arrangerer.

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Jeg har fått et tilbud

  1. Richard

    Hva er «StyreForeningen»?

    SAHO har fått flere henvendelser fra våre medlemmer, angående en tilsynelatende konkurrent til StyreAkademiet, som kaller seg «StyreForeningen».
    SAHO har undersøkt nærmere omkring «StyreForeningen» og kan opplyse at det IKKE er snakk om noen «forening» men at det står et Aksjeselskap bak – trykk «Les mer» og se detaljene!

    «StyreForeningen» er KUN et markedsføringsnavn.

    «StyreForeningen» er endel av virksomheten til firmaet «Ledertips AS»- som har kontoradrsse på Aker Brygge i Oslo.

    Ledertips AS er igjen endel av konsernet Due Diligence Management AS.

    «StyreForeningen» er altså en ren kommersielle aktør, og har egentlig ikke noe med en «forening» å gjøre i den vanlige betydningen av ordet.
    Navnet «forening» benyttes fordi man gjennom å betale en årlig «medlemsavgift» får tilgang til endel lukket informasjon, og får rabatter på kurs – men det er egentlig det samme som å tegne et abonnmenet på et tidsskrift eller tilsvarende.

    Hvis du er interessert i mer informasjon om «StyreForeningen», juridisk tilknytning, regnskap mm. kan du klikke på linken nedenfor.

Legg igjen en kommentar

