Pule pule pule deilige du pule pule pule

Pule-Anne B. Ragde, glem det! Meland-bloggen er blitt sjarmert i dag, av Alena, russisk kvinne og brevskriver som behersker antydningens kunst.

I search for the friend or more.

Hello my friend!
I hope i can name you «my friend»?
My name is Alena.
I live in Russia in the city of Kazan.
I plan to cteate a heathy friendly family with a serious man who would love and protect me.
If you are alone and want to find a loving woman you will write me and we can associate with each other.
If you are interested
in my life write me. I answer you and send you my many photos.
I am a beautiful and intelligent woman.
You will be happy to learn me.
ALENA.

No, thats sexy talk, mener Meland-bloggen.

Noen forslag til hva vi bør svare? Vi vil ikke bruke noe fra Anne B. Ragdes nye bok, hvor det ifølge Dagbladet finnes setninger som «Pule pule pule deilige du pule pule pule» og «det samme gjaldt dem alle, de ville ha fitte, fitte, fitte».

6 kommentarer

Filed under Uncategorized

6 responses to “Pule pule pule deilige du pule pule pule

  1. Utdrag fra møtereferatet. (Er det forøvrig perverst å foretrekke møtereferatet?)

    Ellers vil jeg gjøre oppmerksom på at selv denne tittelen er klart uttabloidisert av Hasturs Homo banjodrept.

  2. Espen

    Nå må du jaggu gi deg, Astrid! Klart Pule-Anne skriver at vi alle vil ha fitte, fitte, fitte. Jada, jeg er noe så jævla utdatert er jeg er hetero, og om tre år blir jeg stenet, brent og asken min hivd i havet. Men ærlig talt – jeg vil ha fitte selv om jeg ikke orker å pule hverken pule-Anne eller Konsern Sjefen. Det får da være grenser!
    Men du, Konsern Sjefen, har du sett Tarantinos siste? Jeg klarte å holde meg mens jeg var i salen, men etterpå spydde jeg tre ganger. Parantino er klin dønn sjukt sprø! Hadde du pult ham? Klart ikke, for selv om du synes Alena er sexy (fikk mail fra henne selv, forresten), så går pulings og fittings bare så langt og ikke lenger. Du vet godt at det aller mest sexy er å dra på joggebootsa og gå fra Bærum til Ullevåseter og ta en kopp kaffe sammen de menneskefiendtlige vaflene de server der. Da har du virkelig gjort noe for klimaet!

    Espen som som synes Konsernsjefen er litt OK, men ikke mer sexy enn et stort ekorn.

  3. Stor-ekornet, skogens dronning! Dette varmer Konsern Sjefens hjerte.

    I Meland Konsernet har vi ikke sett Tarantinos siste. Man må på kino, og det synes vi er stress.

  4. Ser at fleshbot.com ligger som nummer fire på Top Clicks-lista i bloggen din. Du finner nok noe å svare der.

  5. Exercise and diet without thought and feeling alignment is simply pushing poop up the proverbial hill.

    Most men who are suffering from gynecomastia are in great confusion and dilemma that
    they often wonder what they will become when they walk around with those
    women-like breasts. This gives the breasts a healthier and more natural look.

Legg igjen en kommentar

