Nettmøter altså. Viktig folkeopplysningsrolle

Meland Konsernet planlegger outsourcing til Kroatia, og i resørsjen av landet med den vonde hvitvinen kom vi over dette artige spørsmålet i et nettmøte på Dagbladet.no:

Hei

    Hei! Jeg og kjæresten min har tenkt oss til Kroatia om en uke. Hun er veldig skeptisk og sier at det er krig der fortsatt, og er veldig redd for å bli utsatt for krig. Er dette sant? Jeg er litt usikker selv, har ikke fulgt så mye med i mediene selv i det siste.

    Innsendt av: Jonte fra Narvik

Nei. Det er over ti år siden krigen sluttet.
Vi opplevde at det var veldig trygt og greit å reise overalt. Folk vi møtte var vennlige og gjestfrie og det var lett å komme i kontakt med folk, de synes ofte det var hyggelig med norske turister. Det er det første landet jeg har vært i hvor jeg har opplevd det. Kirsten

Legg igjen en kommentar

Filed under Uncategorized

Legg igjen en kommentar

