SISTE NYTT fra vår Creative Director and Buzz Word Generator in Department for BRAND Management

Det er fortsatt for lite kompetanse på BRANDS dere ute. Heldigvis har Meland Konsernet en creative director and buzzword generator in department for brand management, en BRAND CHAMPION, som for tiden jobber med overgangen fra Trikken til OsloTram, Oslo Kommune til TheOsloCommunity, NAV skal over til oSloChain (liten o er urbant).

Han er travelt opptatt, altså, men har også tid til å kultivere noen av Meland Konsernets egne SUB BRANDS. Her kommer en liten presentasjon av disse suksessene:

Merkenavnet Astrid er som kjent enormt etterspurt. Meland Konsernet hegner om sitt verdifulle BRAND og inngår kun pluttimediale samarbeid med produkter vi tror på. Nå vil vi heavily endorse SUB BRANDET Astrid-appen.

Dette er en app utviklet for Android, Googles operativsystem for mobiltelefoner, en todo-list for Googles telefoner, Windows mobile, HTC,  Samsung, med flere. Appen heter selvsagt Astrid, og nettsiden heter weloveastrid.

Dette er laget for konkurrenten til iPhone. Android vokser kjappest akkurat nå, og det spås at Android har flere apps  enn iPhone innen kort tid.

Her er noe av omtalen den nye Astrid-listen har fått:

Astrid isn’t just a todo list – Astrid is the personal assistant you need to spur you to into action.

I’m blown away.

Astrid, YOU ROCK!

Og her er fremtids-spådommene fra et firma som utvikler mobilapps:

Astrid har også CLIENT INTIMACY med et tjekkisk firma, astrid.cz, og vil endorse (HEAVILY) denne eksklusive hudpleieserien:

PS. Alle burde få seg litt arbeidserfaring fra det virkelige liv, ikke bare følge kall, være lærere, doktorer og journalister. Her er definisjonen på CLIENT INTIMACY, det finnes masse firma som faktisk jobber med dette

Client intimacy means understanding our clients ecosystems. No personal detail is too small. We should know their hobbies, where they went to school, their children’s names and birthdays, their planned retirement date, what clubs they belong to, and their favorite form of entertainment, favorite music and favorite charity.

On top of that, we should know their preferences regarding how often they want to talk via phone and in person, and have all their contact information handy — their home number, office number, fax number, cell number and e-mail address. Having bits of intimate knowledge about clients allows us to communicate with them in a way that touches the core values of their lives.

6 kommentarer

Filed under Uncategorized

6 responses to “SISTE NYTT fra vår Creative Director and Buzz Word Generator in Department for BRAND Management

  1. Svein

    Vi skal intervjues av noen coacher på jobben, for arbeidsmiljøet kan visst bli bedre. Bør jeg glede meg over dette steget inn i en ny og lysende framtid, eller…?

  2. Holy Cow

    MARS 5, 2010…2:25 PM ???

    Herregud, er det rart at det går nedenom and straight to Jihad med Blablah?

    Kjeder Konsern Dir’en seg på den «egentlige» «jobben»?

  3. Svein

    Use Astrid to organize my life? Jeg har jo Vigdis!

  4. Konsern Direktøren hadde kräksjukan, og var hjemme fra dagjobben. Det er altså ikke noe unnasluntring her i Konsernet, nei. Noen kan hevde at jobbing for Konsernet tilsier nok friskhet til å dra tilbake på dagjobben, men det var noe med nærhet til porselen som gjorde det vanskelig. Dette må ikke utbroderes mer.

    Coacher på jobben pleier å være stor underholdning, Svein. Gled deg! Om de er skikkelige psykologer kan det til og med være litt bra. Men om de er det vanlige vissvasset er det bare gøy.

  5. Svein

    Takk for oppmuntring, kons.dir! Jeg skal rapportere fra coachingen – selvsagt forholdsvis anonymisert – hvis det blir skikkelig gøy.

  6. Maya

    Ønskser å meddele konsern ledelsen om at undertegnede er strålende fornøyd med Astrid som organisator og ekstern hjerne.

    Jeg har en ny bestevenninne som jeg liker å kalle HTC Desiré. Desiré bruker Astrid som støttehjul i hverdagen.

    Litt mer skeptisk til Astrid solkrem.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s