Sinnsykt fete låser: Dagens beste pressemelding

PM Nyhetsverdig bedrift

Jeg tenkte at dere var interessert i litt nyhetsstoff.

Vi er to gründere som har startet XXX, et arkitektur og interiørdesign firma som har satset på høy kvalitet og eksklusiv kundebehandling.

Vårt mål er å synliggjøre kundens profil, visjon og personlighet, gjennom arkitektur og interiørdesign.

Vi kan tilby de beste og de mest eksklusive designene gjennom arkitektur, tilby de beste løsningene samt bruke ekte materialer av høyeste kvalitet.

Itillegg til de beste arkitektur og interiørdesign løsningene kan vi tilby spesialkonstruerte låser, og det er nettopp her nyhetsverdien kan være.

Dette er elektroniske låser, de låses opp enten via en kode og/eller et magnetkort/en magnet brikke, enkelte av låsene er til og med biometriske, ergo de går på fingeravtrykk.

Vi mener dette er av stor nyhetsverdi og ønsker derfor å gå til pressen.

Jeg ser frem til et møte for å presentere låsene ytterligere.

Ha en forsatt fin dag.

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “Sinnsykt fete låser: Dagens beste pressemelding

  1. Svein

    Jeg får litt deja vu av denne, selv om jeg ikke har jobbet med PR siden 80-åra. Litt standard-oversetting anes også.

  2. Elling

    Ja, det var litt «Fræna frukt og betong» over dette…

  3. Hydra

    Verkeleg grense sprengande.

  4. Cassanders

    @Elling
    Jeg hørte et hjertgodt og tvers i gjennom sjarmerende intervjuprogram med en kar fra tjukkeste Oslo her i vinter.

    Han hadde visst kommet litt skeivt ut fra hoppet, men fått orden på livet sitt og drev nå en «butikk» med ved og hvitevarer.

    Jeg skal ærlig innrømme jeg brukte litt tid i etterkant hvor jeg grukket på rasjonelle forklaringer på hvorfor det var blitt akkurat den kombinasjonen 🙂

    Cassanders
    In Cod we trust

Legg igjen en kommentar

