Daily Archives: januar 18, 2011

PR-sjef på plass

Forrige uke var ingen god uke i Konsernets historie. Vi kontaktet derfor en PR-ekspert vi drik…eh, kjenner litt, per sms for kriserådgivning. Resultatet var så bra at vi nå vurderer å inngå en fast avtale.

Konsern Sjefen: Jeg trenger en pr-rådgiver.  Sovna påTeddys.

PR-ekspert: Hahahaha, Astrid falling down

Konsern Sjefen: Det er her du kommer inn. Jeg trenger rebranding.

PR-ekspert: Du har truffet bunnen. Perfekt utgangsgpunkt for comeback og resposisjonering av merkevaren Nye Astrid Meland (kun et midlertidig arbeidsnavn).  Jeg begynner med å jobbe med å få deg på Skal vi danse.

Konsern Sjefen: Haha! Veldig bra. Nå ordner alt deg. Mulig du bør skaffe med plass på Vangseter før tv-debuten.

PR-ekspert: Vangsseter er litt feil. Kristent og passe.  Enten Tyrili (rock bottom) eller noe i Syd-Frankrike (rockestjerneglamour).  Dette skal legge grunnlaget for en intervjuserie i forkant av programmet. Må også vurdere serie av intervjuer «Astrid trener seg opp til Birkebeinerrittet» . Treningsjournalistikken om slikt er blitt så mainstreet at det kan vi få til 8 uker i strekk i VG Helg. Vi topper det av med en bli ny med Jan Thomas i Costume eller tsv rett før Skal vi danse.

Konsern Sjefen: Dette er veldig bra altså. Jeg må bli et merkenavn. Men jeg kan dessverre ikke betale deg. Har 2.5 mill i lån.

PR-ekspert: Vi setter vår lit til at Wikileaks har sprengt de forbehold mediene har påstått at de har hatt mot betalingsjournalistikk

15 kommentarer

Filed under Uncategorized