Dette er den totalt uoppdaterte bloggen som ikke vet forskjell på høyre og venstre

Meland-bloggen har blitt nominert i en kåring hvor Norges beste politiske blogger skal kåres.

Ehem.

Kremt og ehem, igjen.

Herved oppfordres de 2 – 3 som kanskje vurderte å gi sin stemme til Meland-bloggen om å ikke gjøre det.

Meland-bloggen presiserer at bloggen er en tulleblogg. Redaksjonen følger ikke med på politikk i det hele tatt, (annet enn når politikerne gjør noe som gir oss lattis (ofte)). Dette er bloggen som ikke vet forskjell på høyre og venstre, tror tjenestedirektivet har noe med Warzawa-pakten å gjøre og som håper litt på at Norge kan bli medlem i toll – og stålunionen.

Skulle de heldigvis teknologiutfordrede sjefene mine oppdage noe som helst av dette trykker jeg på atomknappen. Og da dør vi alle sammen. Så kjære leser, du vet hva du har å gjøre. Hold Meland-bloggen hemmelig. Ikke stem.

Gå og les litt på arbeidermakt.no heller. Det er gøy.

9 kommentarer

Filed under Uncategorized

9 responses to “Dette er den totalt uoppdaterte bloggen som ikke vet forskjell på høyre og venstre

  1. Hehe. Åtte stykker har allerede valgt å ikke høre på deg. Jeg ser ikke bort i fra at det kan bli flere…

  2. Åtte? De må ta feil av meg og Onar Åm. Legger merke til at Meland-bloggen likevel plasserer seg trygt og godt på de helt nederste plassene.

  3. Jeg, derimot, som har skrevet minst fire politiske innlegg i år, kanskje til og med flere, og som både vet forskjell på høyre og venstre og er mot medlemskap i Warzawa-pakten, er ikke nominert. Jeg forstår ikke helt kriteriene her ..

  4. Sårri, Bjørn. Denne kåringen har utelukket bloggerere som skriver innlegg på under 266 tegn.

  5. Jeg kan ha min egen kåring, jeg. For de som skriver mindre enn 256 ord, men mer enn 140 tegn, og det er ikke så farlig om de ikke skriver så ofte om politikk.

  6. Kan Meland-bloggen bli med?
    Kategori: Beste melandblogg.

  7. Javisst, her skal vi ikke være smålige!

  8. Vinner vi? Eller finnes det flere melandblogger?

  9. Det måtte være om det fantes noen som var en melandblogger i ånden? Men hva i all verden det skulle bety tror jeg du må vurdere. Jeg skal iallefall ikke stenge noen ute fra nominasjonsrunden.

Legg igjen en kommentar